Torstaina osasto alkaa olemaan valmiina
Joka vuosi joutuu tarkkaan suunnittelemaan osaston sijainnin mukaan, miten kaiken sijoittaa, ja miten ihmiset kulkevat hallissa. Tänä vuonna mm golfmedia oli rummuttanut messuja etukäteen, joka osaltaan johtikin siihen, että varsinkin lauantaina messuilla oli melkoinen kuhina.
Pe-aamu, valmiina ottamaan vieraat vastaan
Abacuksen osasto sijaitsi eriomaisen hyvällä paikalla messujen suurimman lyöntipaikan vieressä, jossa oli lähes joka tunti jotain tapahtumaa. Opetusta, esityksiä, jne. Panostuksemme markkinointiin on kannattanut, sen kyllä huomaa. Jälleen merkki oli jo lähtökohtaisesti paremmin tunnettu kuin edellisenä vuonna.
Näkymää pääsisäänkäynniltä to-iltana
Messut olivat menestys, jälleen jäi käteen kosolti uusia yhteistyömahdollisuuksia, siis sen lisäksi että saimme markkinoitua brändiä tavoitteidemme mukaisesti. Lisäksi järjestämämme kilpailu herätti jopa suurempaa kiinnostusta kuin olimme uskaltaneet odottaa.
Paikalla myös Wilson Staff
Kiitos vielä tätäkin kaikille niille jotka kävivät messuilla meitä viihdyttämässä. Oma golfkuume nousi aivan uudelle tasolle messujen myötä, ja niin tuntui tekevän monella muullakin. Eihän se tietty mikään ihme ole, kun kevät on näin aikaisessa, ja tällä viikolla tulemme varmasti kuulemaan entistä useamman kentän avaamisuutisia. Tilaamani uudet mailat ovat kuulemma tulossa tällä viikolla, joten saattaahan se omakin golfkausi alkaa jo lähipäivinä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti